ثبت شرکت در کانادا 2021 با عالی‌ترین شرایط توسط وکیل رسمی کانادا

  • 26 مهر 1400
  • محسن شیخ ها
  • 0 پرسش و پاسخ

ثبت شرکت در کانادا ثبت شرکت در کانادا چگونه است؟ هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟ مراحل، شرایط و مدارک ثبت شرکت در کانادا چه مواردی است؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و موارد مهم دیگر، در ادامه با ما همراه باشید.   آشنایی بیشتر با کشور کانادا کانادا یکی از ثروتمند‌ترین کشورهای جهان […]

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا چگونه است؟ هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟ مراحل، شرایط و مدارک ثبت شرکت در کانادا چه مواردی است؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و موارد مهم دیگر، در ادامه با ما همراه باشید.

 

آشنایی بیشتر با کشور کانادا

کانادا یکی از ثروتمند‌ترین کشورهای جهان و دارای منابع طبیعی بسیاری است. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط نیز قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است.

آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در مرز این کشور با ایالات متحده آمریکا قرار دارد. کانادا یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان طلا، اورانیوم، سرب و نیکل در دنیا به شمار میرود و دارای ذخایر وسیع و منابع بزرگی نظیر نفت و گاز است.

 

سرمایه گذاری، یکی از بهترین روش‌های دست یابی به اقامت در این کشور توسعه یافته است. همه ساله از سراسر جهان تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری و کارآفرینی، پرونده‌های سرمایه گذاری خود را به سفارت‌های کانادا ارسال می‌نمایند، چنانچه شما نیز علاقه‌مند به سرمایه گذاری در این کشور هستید، قبل از هر چیز می‌بایست به  قوانین سرمایه گذاری در این کشور آشنایی کامل داشته باشید.

 

ثبت شرکت در کانادا تخصص ماست

اگر تصمیم به ثبت شرکت در کانادا دارید، توصیه می‌نماییم ضمن تماس با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور در ارتباط با مسائل مختلف و اطلاعات مورد نیاز آن مشاوره رایگان داشته باشید: ۰۲۱۴۳۰۰۰۴۳۰ 

 

 

چه شرکت‌هایی در کانادا به ثبت میرسند؟

1- شرکت سهامی (Corporation)

اين روش شبيه ثبت شرکت سهامی خاص و یا سهامی عام در ايران است و شرکت ثبت شده به عنوان يک شخصيت حقوقی مستقل تلقی می‌گردد.

 

در اين روش به حضور حداقل دو نفر نياز است و در صورتی که شرکت ورشکسته شود، صاحبان آن شرکت ورشکسته محسوب نمی‌شوند و بالعکس.

تاسیس اين نوع از شرکتها در کانادا به دليل مزايای بسیار زیادی که دارد مثل، قوانين حقوقی و مالياتی ايده‌آل و همچنین محدود شدن مسئوليت‌های مالی به خود شرکت و نه سهامداران آن، حمايت‌های دولتی و امکان پيشرفت و توسعه، طرفدار بسياری دارد.

 

2- شرکت مالکيت انحصاری (Sole proprietorships)

در اين شرکت مالکیت در انحصار یک نفر قرار دارد که در اصطلاح مرسوم sole (فردی) ناميده می‌شود و شخصی که تجارت را راه اندازی می‌کند، مسئول مديريت شرکت و کلیه قراردادها و امور تجاری است.

 

در واقع اين فرد مسئول کليه اقدامات و تعهدات شرکت خود است. در اين روش درآمد شرکت با درآمد شخصی فرد جمع می‌گردد و اين امر ممکن است باعث افزايش ماليات پرداختی او گردد. بنابراین چنانچه شرکت ورشکسته شود، فرد ممکن است کليه دارايی خود را از دست بدهد.

 

3- مشارکت (Partnership)

در اين روش دو يا چند نفر باهم مشارکت می‌کنند، در اين شيوه به دليل مسائل حقوقی پيچيده‌ای که دارد بیشتر در بین شرکائی که آشنایی خوبی با یکدیگر دارند توصیه می‌شود. اين روش کاملاً شبيه مورد قبلی است، با اين تفاوت که درآمد و سود يا ضرر شرکت بين شرکا تقسيم می‌شود. ثبت اين شرکت پيچيده‌تر از روش قبلی است.

 

شرایط ثبت شرکت در کانادا

  • سرمایه گذار بعد از دریافت مجوز تجارت می‌بایست 800.000 دلار کانادایی را به عنوان وثیقه به دولت فدرال کانادا پرداخت کند و توجه داشته باشید که مدت این وثیقه 5 سال است.
  • اشخاصی که تمایل دارند در کانادا شرکت تاسیس نمایند باید حداقل 3 سال سابقه مدیریت در یک شرکت را داشته باشند.
  • سرمایه‌گذار برای ثبت شرکت باید حداقل توانایی 1.600.000 دلار سرمایه گذاری قانونی در کانادا را به هر شکل داشته باشد.

 

مراحل ثبت شرکت در کانادا

مرحله اول: در این مرحله شما باید در ابتدا برای فعالیت خود یک نام تجاری انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که نام باید راحت و کوتاه باشد و نوع فعالیت شما را به مشتری معرفی کند.

 

مرحله دوم: در این مرحله باید نوع فعالیت تجاری خود را تعیین کنید که این نوع فعالیت می‌تواند منطقه‌ای یا استانی، مشارکتی، فدرالی و یا بصورت مالکیت فردی باشد.

 

نکته: برای اجازه هر گونه کسب و کاری در فدرال شما باید حتماً شماره کسب و حساب مالیات بر درآمد شرکت خود و همچنین شماره تجارت را از اداره درآمد در کانادا دریافت نمایید زیرا بی شک از آنها استفاده خواهید کرد.

 

مرحله سوم: در این مرحله که بخش مهمی هم محسوب می‌شود، شماباید مجوز های لازم جهت ایجاد کسب و کار را دریافت کنید که انجام این مرحله نیازمند فردی است که تخصص‌های لازم در زمینه تاسیس شرکت در کانادا را داشته باشد پس باید برای انجام این کار باید از یک وکیل متخصص مشاوره بگیرد و تمام امور را به دست وی بسپارید.

 

مرحله چهارم: در این مرحله شما باید سرمایه اولیه برای ثبت شرکت را فراهم نمایید. توجه داشته باشید که سرمایه اولیه جهت ثبت شرکت در این کشور بستگی به نوع شرکت و همچنین ایالتی که شرکت را در آن ثبت می‌نمایید دارد و به طور میانگین سرمایه شما باید مبلغی بین 70.000 دلار تا 200.000 دلار باشد.

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت در کانادا

 

  • تهیه و امضاء اساسنامه، شرکت نامه، اظهارنامه و تقاضانامه
  • ارائه فرم‌های بیمه کارکنان شرکت
  • ارائه مدارک هویتی شرکاء و سهامداران شرکت
  • فرم مالیاتی و سرمایه شرکت
  • ارائه فرم تایید شده درخواست ثبت شرکت و مدارک هویتی به اتاق بازرگانی

 

هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در کانادا تا حدود بسیار زیادی بستگی به نرخ ارز دارد و با توجه به این موضوع که در ماه‌های اخیر، قیمت ارز دچار نوسانات بسیار زیادی بوده است، ما در این نوشته هزینه‌های ثبت شرکت را بصورت دقیق ذکر ننموده‌ایم.

 

اما شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه ثبت شرکت در کانادا بصورت دقیق و شفاف، با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید.

 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کانادا

برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در کانادا شما به یک متخصص و راهنما در این حوضه نیاز دارید، شخصی که بتواند شما را به بهترین نحو ممکن برای اخذ اقامت در کانادا در کوتاه‌ترین زمان و مطمئن‌ترین روش کمک کند.

 

اگر قصد اقامت در کانادا را دارید موسسه حقوقی مشهور متخصص در این زمینه است و می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. ما به شما کمک می کنیم تا هزینه ثبت شرکت در این کشور به کمترین میزان ممکن باشد و همچنین فرآیند ثبت شرکت  و اخذ اقامت برای شما بسیار ساده شود.

 

⚖️موسسه حقوقی مشهور تخصصی ترین مرکز ثبت شرکت، ثبت برند و خدمات حقوقی در ایران

 

شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید بدون دیدگاه