درگذشت عالیجناب بهمن کشاورز ملقّب به آقای وکیل

  • 5 اردیبهشت 1398
  • محسن شیخ ها
  • 0 پرسش و پاسخ

درگذشت عالیجناب بهمن کشاورز   انا لله و انا الیه راجعون   خبر کوتاه امّا بسیار سهمگین بود…   جناب وکیل استاد دکتر بهمن کشاورز ملقّب به «آقای وکیل» صبح روز سوم اردیبهشت سال 1398 در سن 75 سالگی به علّت ایست قلبی دیده از جهان هستی فرو بست و جامعه بزرگ حقوقدانان و وکلای […]

درگذشت عالیجناب بهمن کشاورز

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر کوتاه امّا بسیار سهمگین بود…

 

جناب وکیل استاد دکتر بهمن کشاورز ملقّب به «آقای وکیل» صبح روز سوم اردیبهشت سال 1398 در سن 75 سالگی به علّت ایست قلبی دیده از جهان هستی فرو بست و جامعه بزرگ حقوقدانان و وکلای دادگستری را در حزن و اندوه فراوان فرو برد.

 

عالیجناب بهمن کشاورز دانش آموخته دانشگاه های تهران و شهید بهشتی بود و بیشتر شهرتش مربوط می شود به وکالت در پرونده مشهور آقای غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که جلسات دادرسی به صورت مستمر در تلویزیون پخش میشد و در این پرونده مرحوم کشاورز که وکالت آقای کرباسچی را بر عهده داشت، با فن بیان قوی و تسلط فوق العاده بر مباحث حقوقی و دفاع عالی به عنوان یک وکیل تمام عیار، به واقع تحسین خاص و عام را بر انگیخت.

 

از جناب وکیل بهمن کشاورز آثار متعددی در زمینه های مختلف حقوق، شیوه و آداب وکالت در محاکم و غیره به یادگار مانده است.

 

درگذشت وکیل بهمن کشاورز

درگذشت دکتر بهمن کشاورز

این وکیل دادگستری که همواره به اخلاق، ادب، خوش پوشی، تسلّط به وکالت و علم حقوق شناخته می شود، در روزنامه ها و سایت های معتبر نیز قلم می زد و علاوه بر اینکه در بین تمامی وکلای دادگستری «مشهور» بود، در بین مردم نیز وکیلی «معروف» بود.

 

از عالیجناب بهمن کشاورز که سال های متوالی ریاست در کانون وکلای دادگستری مرکز و ریاست در اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران موسوم به «اسکودا» را در رزومه وزین و پر افتخار خود دارد، الحق و النصاف به عنوان یکی از ستون های مستحکم جامعه وکالت یاد میشد.

 

ایشان در طول حدود 50 سال عمر وکالتی خویش همواره با حساسیت زیاد و با دلسوزی به رتق و فتق امور وکلای دادگستری پرداخت و پرچمدار عزّت و استقلال کانون های وکلای دادگستری محسوب میشد.

 

نگارنده این خبر تاسف برانگیز (محسن شیخ ها) که خود وکیل پایه یک دادگستری است، این افتخار را دارد که با مطالعه آثار متعدد حضرت استاد مرحوم دکتر بهمن کشاورز، در واقع در زمره شاگردان و کارآموزان بیشمار ایشان محسوب می شود.

 

تمامی اعضاء خانواده موسسه حقوقی مشهور با ابراز تاسف و اندوه از دست دادن این استاد فرهیخته، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به خانواده محترم ایشان و به جامعه بزرگ و معزّر حقوقدانان و وکلای دادگستری تسلیت عرض می نمایند.

 

راه و روشش مستدام باد….
شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید بدون دیدگاه