ثبت شرکت در بندر عباس و مدارک مورد نیاز آن

مرداد 16, 1397
Mashhoor.ir
ثبت شرکت در بندر عباس و مدارک مورد نیاز آنReviewed by تحریریه مشهور on Aug 7Rating: 5.0ثبت شرکت در بندر عباس و مدارک مورد نیاز آن

ثبت شرکت در بندر عباس

 

 

 

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و یکی از مهمترین مراکز استراتژیکی و تجاری ایران در کنار آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان است. بخش بزرگی از مبادلات کالاهای تجاری بین ایران و کشورهای خارجی از طریق بارانداز شهید رجایی بندرعباس انجام می شود.

 

بندر عباس در حال حاضر بزرگترین بندر ایران است و عمده فعالیت مردم آن ماهیگیری و کشاورزی و تجارت می باشد و به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل شده است.
در زمینه کشاورزی، اهالی بندرعباس به کشت خرما، تنباکو، انبه، نارنگی و مرکبات مشغول به فعالیت هستند و از دیگر تولیدات مردم بندر عباس می توان به ارده، مسقطی، تولیدلت نفتی و صنعتی، شیلات و مروارید اشاره کرد.

 

 

 

ثبت شرکت در بندر عباس | ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس | ثبت شرکت سهامی خاص در بندر عباس

 

 

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس

 

بیشترین آمار ثبت شرکت در بندر عباس به ثبت شرکت با مسئولیت محدود اختصاص دارد که در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود را شرح می دهیم:

 

1- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت.
2- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت.
3- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت.
4- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء.
5- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری اعضاء هیئت مدیره.
6- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره.
7- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت های بندر عباس مراجعه نماید).
8- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

 

 

 

ثبت شرکت در بندر عباس | ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس | ثبت شرکت سهامی خاص در بندر عباس

 

 

ثبت شرکت سهامی خاص در بندر عباس

 

پس از شرکت با مسئولیت محدود ، بیشترین آمار ثبت شرکت در بندر عباس به ثبت شرکت سهامی خاص اختصاص دارد که در ادامه به شرح مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص می پردازیم:

 

1- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت.
2- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت.
3- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت.
4- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت.
5- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره.
6- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت های بندر عباس مراجعه نماید).
7- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت.

 

 

 

ثبت شرکت در بندر عباس | ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس | ثبت شرکت سهامی خاص در بندر عباس

 

 

ثبت شرکت تضامنی در بندر عباس

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تضامنی در بندر عباس به شرح ذیل است:
1- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت.
2- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت.
3- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت.
4- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء.
5- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری اعضاء هیئت مدیره.
6- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت).
7- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره.
8- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت های بندر عباس مراجعه نماید).
9- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

 

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در ارتباط با ثبت شرکت در بندر عباس و همچنین آشنایی با وظایف و تکالیف پس از ثبت شرکت نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید، می توانید به راحتی ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور با کارشناسان خبره و وکلای پایه یک باتجربه همکار ما در موسسه مشاوره داشته باشید.
مشاور رایگان در امور حقوقی و ثبتی شما مشاور رایگان

مطالب مشابه

نظرات و بازتاب ها

نظر خود را ارسال کنید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد