طرح های بیمه عمر پاسارگاد از بیمه تامین آتیه پاسارگاد تا بیمه عمر به شرط فوت

  • 27 تیر 1399
  • محسن شیخ ها
  • 2 پرسش و پاسخ

یکی از شرکت‌های توانگر در زمینه بیمه عمر، شرکت بیمه پاسارگاد است که طرح‌های متعددی را در این زمینه به بیمه‌گذاران ارائه می‌‌دهد. طرح‌ های بیمه عمر پاسارگاد در دو گروه شامل: بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد و بیمه عمر به شرط فوت دسته‌بندی می‌شوند. البته هر یک از این طرح های بیمه عمر […]

یکی از شرکت‌های توانگر در زمینه بیمه عمر، شرکت بیمه پاسارگاد است که طرح‌های متعددی را در این زمینه به بیمه‌گذاران ارائه می‌‌دهد. طرح‌ های بیمه عمر پاسارگاد در دو گروه شامل: بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد و بیمه عمر به شرط فوت دسته‌بندی می‌شوند. البته هر یک از این طرح های بیمه عمر پاسارگاد دارای طرح‌های زیر مجموعه متعددی هستند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا با هر یک از طرح‌هایی که بیمه عمر پاسارگاد به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد آشنا شوید.

 

طرح های بیمه عمر پاسارگاد | از بیمه تامین آتیه پاسارگاد تا بیمه عمر به شرط فوت

­­معرفی انواع طرح های بیمه عمر پاسارگاد

 

همانطور که اشاره کردیم طرح های بیمه عمر پاسارگاد به دو دسته کلی شامل: بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد و بیمه عمر به شرط فوت تقسیم می‌شوند. در ادامه هر یک از این طرح‌ها را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

 

۱. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

 

یکی از طرح های بیمه عمر پاسارگاد، بیمه تامین آتیه پاسارگاد است. در واقع این بیمه نامه ترکیبی از بیمه نامه‌های عمر به شرط فوت و حیات است. به گونه‌ای که در بیمه نامه تامین آتیه پاسارگاد در کنار پوشش‌های متعددی که به شخص بیمه‌گذار ارائه داده می‌شود از جمله پوشش فوت، سرمایه‌گذاری نیز برای فرد بیمه شده شکل می‌گیرد. می‌توان گفت که این بیمه نامه یک پشتوانه مالی محکم برای بیمه‌گذار یا حتی ذینفعان او است. چرا که بیمه تامین آتیه پاسارگاد در طول مدتی که فرد بیمه شده از این بیمه نامه استفاده می‌کند، یک سرمایه‌گذاری ارزشمند را برای بیمه‌گذار شکل می‌دهد. این نوع بیمه نامه طرح‌های متعددی را به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

انواع طرح‌های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

 

بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد

 

مطمئناً یکی از دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار که درآمد ثابتی ندارند داشتن یک پشتوانه مالی است که روز مبادا بتوانند از آن استفاده کنند. خوشبختانه بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد این دغدغه خانم‌های خانه‌دار را برطرف کرده است. این بیمه‌نامه با پس‌اندازهای اندک روزانه و ماهانه زنان خانه‌دار شکل می‌گیرد و در کنار ارائه پوشش‌های بیمه‌ای متعدد به زنان سرمایه و اندوخته ارزشمندی را برای آن‌ها شکل می‌دهد.

 

بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان

 

یکی دیگر از طرح های بیمه عمر پاسارگاد که زیر مجموعه طرح‌های بیمه نامه تامین آتیه پاسارگاد است، بیمه نامه تامین آتیه فرزندان است. همه پدر و مادرها نگران آینده فرزندان خود هستند خوشبختانه بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان این نگرانی پدر و مادرها را برطرف کرده است. به گونه‌ای که این بیمه نامه هم از لحاظ سرمایه‌گذاری، پشتوانه مالی محکمی است و نقش مهمی در حمایت مالی فرزندان برای پرداخت هزینه‌های ازدواج، تحصیل و … دارد و هم اینکه پوشش‌های بیمه‌ای متعددی را به آ‌ن‌ها ارائه می‌دهد.

 

بیمه عمر و بازنشستگی تامین آتیه

 

یکی از دوران زندگی که پس از سال‌ها کار و تلاش، استراحت و آرامش خاطر را برای افراد به دنبال دارد، دوران بازنشستگی است. منتهی بروز یکسری مشکلات می‌تواند دوران بازنشستگی را برای افراد به دوران تلخ و سختی تبدیل کند که به شدت به یک پشتوانه مالی احتیاج داشته باشند. اگر شما هم آینده‎‌نگر هستید و به فکر دوران بازنشستگی خود می‌باشید می‌توانید با استفاده از طرح بیمه عمر و بازنشستگی تامین آتیه پاسارگاد خیال خود را راحت کنید. و از این نظر که در دوران بازنشستگی یک پشتوانه مالی محکم خواهید داشت آسوده خاطر باشد.

 

بیمه عمر و بیمه آتیه خانواده پاسارگاد

 

یکی از مزایای طرح های بیمه عمر پاسارگاد این است که این بیمه نامه برخلاف سایر بیمه نامه‌های عمر که انفرادی هستند یک بیمه نامه تامین آتیه خانواده نیز به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد. این بیمه نامه نیازهای بیمه‌ای کل خانواده را برطرف کرده و پشتوانه محکمی از طریق تشکیل سرمایه‌گذاری برای هر یک از افراد خانواده ایجاد می‌کند.

 

۲. بیمه عمر به شرط فوت

 

طرح های بیمه عمر پاسارگاد | از بیمه تامین آتیه پاسارگاد تا بیمه عمر به شرط فوت

 

دومین طرح کلی از طرح های بیمه عمر پاسارگاد، طرح بیمه عمر به شرط فوت می‌باشد. همانطور که از نام این طرح پیداست این بیمه نامه تنها پوشش فوت را به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد. که شامل دو طرح زیر مجموعه است که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

انواع طرح‌های بیمه عمر به شرط فوت

 

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت

 

این نوع بیمه نامه که اکثر اوقات توسط ادارات و سازمان‌ها برای بیمه کردن کارکنانشان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنها پوشش فوت را به فرد بیمه شده ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که هیچ خبری از سرمایه‌گذاری و فراهم کردن یک پشتوانه مالی قدرتمند نیست. در صورتی که فرد بیمه شده در طول مدتی که از بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت استفاده می‌کند فوت شود، سرمایه فوت او به ذینفعانی که هنگام خرید این بیمه نامه تعیین کرده بوده است، پرداخت خواهد شد. در صورتی هم که بیمه‌گذار در پایان مدت قرارداد خود با شرکت بیمه پاسارگاد در قید حیات باشد هیچ مبلغی به عنوان سرمایه فوت به او تعلق نخواهد گرفت.

 

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی

 

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی را با نام بیمه عمر مانده بدهکار نیز می‌شناسند. این بیمه نامه بر خلاف بیمه عمر پاسارگاد با سرمایه ثابت، فرد بیمه شده را در مقابل بدهی‌های بانکی‌اش حمایت می‌کند. البته مبلغ این بیمه نامه هر سال نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده و در پایان قرارداد بیمه به صفر می‌رسد.

 

 

شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید 2 دیدگاه
  • محمد پاسخ

    بسیار تابسیار سایت خوب واموزنده ای بود سپاسگزار اززحمات وعوامل سایت

    25 مرداد 1399 در 23:34
    • محسن شیخ ها پاسخ

      درود بر شما و سپاس از لطفی که دارین

      26 مرداد 1399 در 18:37