علی القاصی مهر به عنوان دادستان تهران معرفی شد

  • 10 اردیبهشت 1398
  • محسن شیخ ها
  • 0 پرسش و پاسخ

علی القاصی مهر دادستان تهران شد   با حکم ریاست محترم قوه قضاییه جناب آقای حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی، آقای علی القاصی مهر به عنوان دادستان جدید تهران جایگزین آقای عباس جعفری دولت آبادی شد.   علی القاصی مهر که سال هاست در قوه قضاییه در سمت های گوناگون به فعالیت می پردازد، پیش […]

علی القاصی مهر دادستان تهران شد

 

با حکم ریاست محترم قوه قضاییه جناب آقای حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی، آقای علی القاصی مهر به عنوان دادستان جدید تهران جایگزین آقای عباس جعفری دولت آبادی شد.

 

علی القاصی مهر که سال هاست در قوه قضاییه در سمت های گوناگون به فعالیت می پردازد، پیش از انتخاب به عنوان دادستان تهران سمت ریاست کل دادگستری استان فارس را بر عهده داشته است و قبل از آن نیز سمت دادستانی شیراز را در رزومه خود دارد.

 

علی القاصی مهر دادستان تهران شد | دادستان جدید تهران

علی القاصی مهر دادستان تهران

عباس جعفری دولت آبادی که در سال 1388 و از سوی ریاست سابق قوه قضاییه جناب آقای آیت الله صادق آملی لاریجانی به سمت دادستان تهران منصوب شده بود، قریب 10 سال و تا به امروز (نهم اردیبهشت سال نود و هشت) این سمت بسیار مهم را بر عهده داشت و از جمله سمت های مهم ایشان پیش از دادستانی تهران می توان به مواردی همچون ریاست دادگستری کل استان خوزستان و سرپرست دادگاه خانواده اشاره نمود.

 

آقای دولت آبادی که امروز و با حکم ریاست قوه قضاییه سمت دادستانی تهران را به آقای علی القاصی مهر تحویل داد، قرار است در دستگاه قضا و به عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات به فعالیت خود ادامه دهد.

 

موسسه حقوقی مشهور ضمن قدردانی از زحمات 10 ساله دادستان سابق تهران جناب آقای عباس جعفری دولت آبادی، سمت دادستانی تهران را به آقای علی القاصی مهر تبریک عرض می نماید و برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا
شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید بدون دیدگاه