مشاوره حقوقی کاملاً تخصصی با بهترین وکلای دادگستری ایران

  • 15 شهریور 1401
  • محسن شیخ ها
  • 2 پرسش و پاسخ

امروزه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل دادگستری به دلیل گستردگی مسائل حقوقی و مشکلات اقتصادی که کم و بیش همه با آن درگیر هستیم و همچنین به دلیل طولانی بودن فرآیند دادرسی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و به شما کمک میکند تا با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن و صد البته از راه و روش صحیح به حق و حقوق قانونی خود برسید یا آنکه از بروز مشکلات حقوقی پیشگیری نمایید.

مشاوره حقوقی چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟ برای انجام مشاوره حقوقی آنلاین یا مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری چکار باید انجام دهیم؟ چرا انجام یک مشاوره خوب و مفید با وکیل باتجربه اینقدر مهم و مفید است؟ در ادامه با ما باشید تا تمامی این موارد و مسائل مهم دیگر را بررسی کنیم.

 

مشاوره حقوقی یکی از مهمترین نیازهای حقوقی افراد جامعه است و یک مشاوره خوب و به موقع با وکلای خبره و با تجربه می‌تواند از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی اشخاص جلوگیری نماید و به همین دلیل است که امروزه تمایل بسیار بیشتری به مشاوره با وکیل قبل از انجام معامله یا هر عمل حقوقی دیگری وجود دارد.

 

مشاوره‌هایی که وکلای موسسه حقوقی مشهور ارائه می دهند بیشتر در زمینه امور زیر است:

مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی مشهور
ردیف عناوین جزئیات عناوین
۱

 

امور حقوقی

 

چک، سفته، امور قراردادها، الزام به تنظیم سند رسمی،دعاوی دیوان عدالت اداری، امور وقف، امور املاک و اراضی، الزام به انجام تعهدات قراردادی، امور بیمه، دعاوی کارگر و کارفرما، دعاوی پیمانکار و کارفرما، دعاوی موجر و مستاجر و غیره

 

۲

 

امور کیفری

 

کلاهبرداری، سرقت، انتقال مال غیر، قتل، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول و غیره

 

۳

 

امور خانواده

 

طلاق و اقسام مختلف آن شامل: طلاق توافقی، طلاق به درخواست زن و طلاق به درخواست مرد، دعاوی ارث، مطالبه مهریه و نفقه، حضانت، ملاقات و نفقه فرزندان، حذف نام همسر از شناسنامه، تغییر نام و نام خانوادگی، فریب در ازدواج، تغییر و کاهش سن و غیره

 

۴

 

امور ثبتی

 

ثبت انواع شرکت و موسسات، ثبت تغییرات شرکت‌ها، ثبت نام و علائم تجاری، ثبت طرح‌های صنعتی و اختراعات، توقف و یا ابطال عملیات اجرایی ثبت و غیره

 

۵

 

امور مالیاتی

 

مالیات بر ارث، مالیات نقل و انتقال املاک، مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، امور مربوط به کد اقتصادی و همچنین تنظیم و ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی

 

مشاوره حقوقی رایگان | مشاوره حقوقی تلفنی | مشاوره حقوقی آنلاین

دلایل اهمیت مشاوره حقوقی

با توجه به سالها تجربه در زمینه امور حقوقی و وکالت در پرونده های متعدد با موضوعات گوناگون حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی و غیره، مواردی متعددی را مشاهده نموده ایم که اشخاص به دلیل عدم اطلاع از مسائل حقوقی و عدم رعایت مسائل قانونی دچار مشکلات متعدد و بعضاً بسیار بزرگی شده اند که حل این مشکلات زمان، هزینه و انرژی زیادی را ایشان تلف نموده و زندگی آنها را تحت تاثیر منفی قرار داده است که در اکثر قریب به اتفاق مشکلات بوجود آمده، با یک مشاوره به موقع با یک شخص آشنا به مسائل حقوقی مانند وکلای با تجربه این امکان وجود داشت که به راحتی از مشکلات جلوگیری نمایند.

 

از همین رو توصیه اکید ما این است که برای پیش گیری از وقوع مشکلات احتمالی آینده، قبل از هر اقدام حقوقی ای که قصد انجام آن را دارید و یا قبل از قبول یا انجام تعهدات و معاملات خود حتما با وکیل دادگستری با تجربه و آشنا با مسائل حقوقی مشورت نمایید.

مشاوره حقوقی بیشتر برای کدام افراد مهمتر است؟

مشاوره حقوقی رایگان | مشاوره حقوقی تلفنی | مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی برای تمام افرادی که به قبول یا انجام تعهدات و معاملات اقدام می نمایند و یا اقدام به انجام اعمال حقوقی می نمایند کم و بیش لازم است و می توان به موارد مهم ذیل اشاره کرد:

 

۱. اشخاصی که قصد خرید، فروش، پیش خرید یا اجاره اموال غیر منقول اعم از املاک، مستغلات، زمین و غیره را دارند

 

۲. اشخاصی قصد خرید یا فروش سهام عمده شرکت ها را دارند

 

۳. اشخاصی که قصد ثبت شرکت یا انحلال شرکت را دارند

 

۴. زوجینی که قصد اقدام برای انجام طلاق توافقی را دارند

 

۵. اشخاصی که قصد دارند در دادگاه طرح دعوا کنند

 

۶. اشخاصی که قصد دفاع از خود در دادگاه را دارند

 

۷. اشخاصی که قصد تنظیم قرارداد دارند

 

۸. صاحبان مشاغل و صنایع

 

۹. کارآفرینان 

برای مشاوره از کجا شروع کنیم؟

مشاوره حقوقی رایگان | مشاوره حقوقی تلفنی | مشاوره حقوقی آنلاین

چنانچه نیاز به مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری با تجربه و آشنا با قوانین و مسائل حقوقی دارید میتوانید به راحتی و با آسودگی خاطر با وکلای خبره، با تجربه و متخصص موسسه حقوقی مشهور در تماس باشید.

 

وکلای خبره و کاربلد موسسه حقوقی مشهور با تعیین وقت قبلی از طرق مختلفی همچون مشاوره حضوری در محل موسسه ما یا در محل شرکت شما، مشاوره آنلاین از طریق مراجعه به بخش مشاوره حقوقی وبسایت موسسه به آدرس https://www.mashhoor.ir و همچنین بصورت تلفنی از طریق شماره گیری خط ویژه ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱، بهترین راهنما و مشاور امین شما در زمینه مسائل مختلف حقوقی هستند.

 

موسسه حقوقی مشهور، تخصصی‌ترین موسسه حقوقی و ثبتی ایران

 

شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید 2 دیدگاه
  • Emad پاسخ

    باسلام..من برا یه پیج فیک و انتشار عکس سیزده ماه و شانزده روز حبس خوردم ولی الان شاکی خصوصیم رضایت داده و دادستان هم به عنوان مدعیوالعموم شاکیم هستش..این جز سو پیشینه محاسبه میشه برام یا خیر؟

    18 اردیبهشت 1402 در 21:31
  • Adel پاسخ

    سلام خدمت شما مشاور محترم
    من درسال ۱۳۹۰ و در دوران آموزشی خدمت مقدس سربازی و در پادگان نظامی و بدون هیچ وسیله ایمنی و در حین تخریب دیوار و بر اثر برخورد پتک با دست راست ضمن شکستگی و خرد شدن انگشتان دست راست متاسفانه چهار تاندون از تاندونهای دست راستم پاره شد. و بعد از اعزام به بیمارستان دستم مورد عمل جراحی قرار گرفت .و بعد از عمل جراحی و دوران نقاهت و استراحت متاسفانه در چهار انگشت من دچار محدودیت حرکتی گرددید بطوری که کامل باز و بسته نمیشود و دو انگشت میانی اصلا تحرک ندارن و مداوم همراه با درد هست در کمسیون پزشکی با معلول خدمتی موافقت کرد .در ضمن در نامه پزشکی قانونی با هشت درصد دیه من موافقت گرددیده است . (در زمان خدمت مبلغی ناچیزی بعنوان غرامت گرفتم ولی حالا میتوانم برای مطالبه دیه اقدام کنم)حال از شما مشاور محترم سوال دارم که :
    ۱_چگونه میتوانم در دادسرا اقدام به دعوی مطالبه دیه بپردازم؟
    ۲_در کدام دادگاه یا دادسرا میتوانم طرح دعوی نمایم دادسرای عمومی یا دادسرای نظامی؟
    ۳ درصورت پرداخت دیه ..ایا دیه همان سال حادثه پرداخت میشود یا دیه بصورت یوم ادا میباشد؟
    با تشکر از شما

    15 دی 1397 در 13:11