ثبت برند جهانی چگونه انجام می گردد

  • 3 آبان 1396
  • محسن شیخ ها
  • 0 پرسش و پاسخ

ویژگی های ثبت برند جهانی برند جهانی تجاری سازی و جهانی سازی   برند جهانی ثبت برند جهانی در واقعیت هم معنی با دو واژه “جهانی سازی” و ” تجاری سازی” برند است. نماد ثبت برند جهانی R می باشد و این علامت نشانی هویت جهانی برند شما است. شما با ثبت برند جهانی، خدمات یا کالای […]

ویژگی های ثبت برند جهانی

برند جهانی تجاری سازی و جهانی سازی

ثبت شرکت مشهور آماده ارائه خدمات ثبتی به مشتریان

ثبت شرکت مشهور آماده ارائه خدمات ثبتی

 

برند جهانی

ثبت برند جهانی در واقعیت هم معنی با دو واژه “جهانی سازی” و ” تجاری سازی” برند است.

نماد ثبت برند جهانی R می باشد و این علامت نشانی هویت جهانی برند شما است.

شما با ثبت برند جهانی، خدمات یا کالای خود را می توانید جهانی کنید ولی این جمله به این معنا و مفهوم نمی باشد که برند شما را همه‌ی کشورهای جهان بشناسند بلکه تنها با ثبت برند جهانی خود از حمایت های آن بهره خواهید برد. با ثبت برند جهانی قادرید فعالیت‌ها را برای پیشرفت های آینده در سطح جهان فراهم آورید و الویت خیلی بیشتری نسبت به رقبا در ورود به بازارهای دور دست برخوردار خواهید شد. ثبت جهانی جهت یک دوره ده ساله است و در صورتی که صاحب علامت قصد تمدید کردن مجدد را داشته باشد، این امکان وجود دارد و در صورتی که تمدید در زمان مشخص شده انجام نشود،علامت بی ارزش می‌شود و مالکیت برند از بین می رود.
ثبت برند جهانی به دو روش موافقتنامه(trips)و مادرید انجام می‌شود.

 تجاری سازی و جهانی سازی را با هم بررسی کنیم

توافقنامه : (trips)

بر اساس قانون تجارت جهانی WTO انجام می‌شود.

با ثبت به این روش قادرید  بدون احتیاج به هیچ واسطه ای برند خود را در سوئیس به ثبت برند جهانی برسانید و لازم نیست که برند در کشور مبدا ثبت شود.این توافقنامه را بیش از ۱۵۰ کشور به امضاء کرده و به توافق رسیده اند البته ایران این توافقنامه را امضاء نکرده و عضو آن نمی باشد.

وافقنامه مادرید

جهت ثبت برند به صورت بین المللی ابتدا برند باید در کشور مبدا ثبت شود.

جهت عضویت در این سیستم موجود باید اشخاص اظهارنامه خود را به اداره مالکیت صنعتی تسلیم کنند و از بین ٨۵ کشور موجود کشور های مورد نظر خود را برگزینید و فعالیت خود را در این کشور ها شروع کرده تا مورد حمایت همه قرار گیرند. فرد مورد نظر باید تقاضانامه بین المللی خود را به یکی از سه زبان فرانسه ، اسپانیولی و انکلیسی ترجمه کند.

 

 

دفتربین المللی

این سیستم از طریق دفتربین المللی وایپواداره میشود، هرکشورعضوکنوانسیون پاریس برای حمایت ازحقوق علائم تجارتی اتباع خویش در سایرکشورها، میتواند عضو موافقتنامه، پروتکل و یا هردو آنها گردد.

 

پیوند : برند جهانی ، برند ، جهانی سازی ، ثبت شرکت

منبع : http://www.mashhoor.ir

 

شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید بدون دیدگاه