ثبت شرکت ارزان و فوری در تمام نقاط ایران همراه با مشاوره رایگان

  • 15 فروردین 1399
  • محسن شیخ ها
  • 0 پرسش و پاسخ

ثبت شرکت ارزان و فوری   ثبت شرکت ارزان چگونه امکانپذیر است؟ با توجه به توّرم بی سابقه و افزایش بی رویه قیمت انواع کالاها و خدمات، آیا هنوز هم امکان دارد تا ثبت تاسیس یک شرکت را با کمترین هزینه ممکن انجام دهیم؟ برای ثبت شرکت فوری و سریع و با کمترین هزینه باید […]

ثبت شرکت ارزان و فوری

 

ثبت شرکت ارزان چگونه امکانپذیر است؟ با توجه به توّرم بی سابقه و افزایش بی رویه قیمت انواع کالاها و خدمات، آیا هنوز هم امکان دارد تا ثبت تاسیس یک شرکت را با کمترین هزینه ممکن انجام دهیم؟ برای ثبت شرکت فوری و سریع و با کمترین هزینه باید به کجا مراجعه نماییم؟ آیا ثبت شرکت رایگان وجود دارد؟ با ما همراه باشید. 

 

طبیعتاً هزینه های شروع هر کسب و کاری یکی از مهمترین دغدغه های افراد است و چنانچه این هزینه ها بیش از حد بالا باشد ممکن است اشخاص و کسب و کار نو پای آن ها را با مشکل مواجه سازد به همین دلیل و به منظور حمایت هرچه بیشتر از کسب و کارها خصوصاً کسب و کارهای نو پا و کمک به تولید، اشتغال و کارآفرینی، موسسه حقوقی مشهور یکی از سیاست های کاری خود را ثبت شرکت ارزان و سریع قرار داده است.

 

  • جهت مشاوره رایگان در مورد ثبت شرکت ارزان و اقدامات لازم قبل و بعد از ثبت شرکت، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید
ثبت شرکت رایگان | ثبت شرکت ارزان | ثبت شرکت فوری | ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت رایگان | ثبت شرکت ارزان | ثبت شرکت فوری | ثبت شرکت سریع

دانستنی های مفید ثبت انواع شرکت

 

الف) شرکت با مسئولیت محدود

 

جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به حضور حداقل ۲ نفر است که شرکاء شرکت نامیده می شوند و از بین این ۲ نفر می بایست حتما حداقل ۱ نفر مدیریت شرکت را عهده دار شود که به چنین شرکتی در اصطلاح شرکت تک مدیره گفته می شود.

 

در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه شرکت به صورت اظهاری است و نیازی به سپرده گذاری مبلغی از سرمایه شرکت در حساب بانکی وجود ندارد.

 

در شرکت با مسئولیت محدود برای عضویت در هیئت مدیره محدودیت زمانی خاصی وجود ندارد و صاحبان سمت در هیئت مدیره بنا به تصمیم خود می توانند بصورت دائمی سمت خود را حفظ نمایند.

 

همچنین در شرکت با مسئولیت محدود الزامی به حضور بازرس وجود ندارد مگر آنکه تعداد شرکاء شرکت بیش تر از ۱۲ نفر باشد که در چنین حالتی حضور هیئت نظار الزامی است.

 

ب) شرکت سهامی خاص

 

جهت ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به حضور حداقل ۵ نفر است که ۳ نفر ایشان سهامدار شرکت و ۲ نفر ایشان نیز بازرس شرکت (یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل) هستند.

 

جهت ثبت شرکتهای سهامی خاص می بایست شرکاء حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت را در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایند و پس از آنکه شرکت به ثبت رسید می توانند با ارائه مدارک شرکت ثبت شده و همچنین ارائه روزنامه رسمی ثبت تاسیس شرکت، مبلغ فوق را از بانک مسترد نمایند.

 

مدت ماموریت اعضاء هیئت مدیره حداکثر ۲ سال است که البته سهامداران می توانند اعضاء هیئت مدیره را برای دوره های ۲ ساله متوالی به این سمت انتخاب نمایند.

 

مدت ماموریت بازرسین در شرکت سهامی خاص حداکثر ۱ سال است و سهامداران می توانند آن ها را برای دوره های متوالی ۱ ساله به سمت بازرسی انتخاب نمایند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

 

نکته مهم: قبل از آنکه به موضوع مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بپردازیم، ذکر این نکته مهم و ضروری است که از ابتدای سال ۱۳۹۸، ارائه کپی مدارک هویتی سهامداران و شرکاء شرکت (هرنوع شرکتی اعم از مسئولیت محدود، سهامی خاص، تعاونی، تضامنی و غیره) و همچنین ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری دیگر لازم نیست.

 

در واقع با توجه به دسترسی هایی که کارشناسان اداره ثبت شرکت ها به سامانه ثبت احوال و غیره دارند، می توانند تمام موارد مورد نیاز را بصورت آنلاین و برخط مشاهده و راستی آزمایی نمایند و دیگر نیازی به ارسال نسخه های کاغذی موارد مذکور به اداره ثبت شرکت ها وجود ندارد و مدارک ثبت انواع شرکت که در ادامه این مقاله مشاهده می فرمایید با توجه به این تغییر مهم نوشته شده است.

 

ثبت شرکت رایگان | ثبت شرکت ارزان | ثبت شرکت فوری | ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت رایگان | ثبت شرکت ارزان | ثبت شرکت فوری | ثبت شرکت سریع

الف) مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 

 

۱- دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

 

۲- دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

 

۳- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۴- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۵- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۶- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید)

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

ب) مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص

 

۱- دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت

 

۲- دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

 

۳- اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

 

۴- دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

 

۵- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید)

 

۶- ارائه اصل فیش واریزی بانکی و همچنین تاییدیه بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و واریز حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت به حساب فوق الذکر

 

۷- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

 

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

 

تعرفه و هزینه ثبت شرکت در موسسه حقوقی مشهور در مقایسه با موسسات ثبتی و حقوقی دیگر، جزو پائین ترین هزینه ها و تعرفه ها است (البته اگر نگوییم که کمترین هزینه ثبت شرکت در موسسه ما است).

 

ما در همین سایت در مورد تعرفه و هزینه ثبت شرکت مطلب مفصّل و کاملی را منتشر کرده ایم که توصیه می نماییم از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید.

ثبت شرکت رایگان | ثبت شرکت ارزان | ثبت شرکت فوری | ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت رایگان | ثبت شرکت ارزان | ثبت شرکت فوری | ثبت شرکت سریع

سرمایه مورد نیاز جهت ثبت شرکت

 

حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود مبلغ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۱ ریال (یکصد هزار تومان) است. اما در نظر داشته باشید که سرمایه یک شرکت نشان دهنده و معرف اعتبار آن شرکت است.

 

بخوبی می دانید که در واقع هیچ شرکتی نمی تواند با یکصد هزار تومان سرمایه به فعالیت بپردازد و به همین دلیل و دلایل مهم دیگری کارشناسان موسسه حقوقی مشهور به شما توصیه می نمایند که حتی المقدور سرمایه ثبتی شرکت را مطابق با واقعیت قرار دهید.

 

جهت مشاوره رایگان در مورد تعیین سرمایه ثبتی مناسب برای شرکت خود با ما درتماس باشید

 

 

حق امضاء در شرکت چگونه است؟

 

حق امضاء شرکت یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعات تعهد آور در هر شرکتی است و چنانچه برای تعیین صاحبان حق امضاء شرکت دقت لازم را نداشته باشید دچار مشکلات و گرفتاری های متعددی خواهید شد.

 

قبلاً در مقاله ای این موضوع مهم را به تفصیل شرح داده ایم و توصیه می نماییم با کلیک بر روی حق امضاء شرکت مقاله فوق را مطالعه نمایید.

 

چه نامی برای شرکت خود انتخاب نماییم؟

 

انتخاب نام شرکت یکی از مواردی است که تا حدود زیادی بستگی به سلیقه و علاقه شرکاء و سهامداران شرکت باشد و علاوه بر آن باید مسائل حقوقی و فنی نیز کاملا رعایت گردد، مانند آنکه نام شرکت شما نباید مشابه نام شرکتی باشد که قبلا ثبت شده است و همچنین نامی که انتخاب می نمایید باید دارای معنای اصیل فارسی باشد و در فرهنگ نامه های معتبر فارسی مانند فرهنگ نامه دهخدا، فرهنگ نامه عمید، فرهنگ نامه معین و غیره دارای سابقه و معنی فارسی باشد.

 

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با انتخاب نام مناسب برای ثبت شرکت، مطلب مفید زیر را حتماً مطالعه بفرمایید.

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در ارتباط با ثبت شرکت ارزان و همچنین آشنایی با وظایف، تکالیف و امور پس از ثبت شرکتها مانند پلمپ دفاتر، ثبت انواع تغییرات شرکتها، اخذ کد اقتصادی و غیره نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید به راحتی ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور با کارشناسان خبره و وکلای پایه یک باتجربه ما مشاوره کاملاً رایگان داشته باشید.

 

 

 

شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید بدون دیدگاه