استعلام برند قبل از ثبت بصورت کاملاً رایگان، آنلاین و فوری

  • 16 بهمن 1399
  • محسن شیخ ها
  • 1 پرسش و پاسخ

استعلام برند قبل از ثبت به صورت دقیق    استعلام برند قبل از ثبت و جستجوی برندهای ثبت شده همیشه مهمترین اقدام و گام نخست ثبت برند و علامت تجاری است. در واقع استعلام ثبت برند در سامانه جستجوی علامت تجاری تکلیف ماجرای برند شما را مشخص میکند.    استعلام صحیح برند به شما کمک […]

استعلام برند قبل از ثبت به صورت دقیق 

 

استعلام برند قبل از ثبت و جستجوی برندهای ثبت شده همیشه مهمترین اقدام و گام نخست ثبت برند و علامت تجاری است. در واقع استعلام ثبت برند در سامانه جستجوی علامت تجاری تکلیف ماجرای برند شما را مشخص میکند. 

 

استعلام صحیح برند به شما کمک می‌کند تا در شرایط واقعی، میزان و درصد موفقیت ثبت شدن برند و علامت تجاری مورد نظرتان را تخمین بزنید.

 

ما در این سامانه اینترنتی، این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما متقاضیان گرامی ثبت برند، لوگو و علامت تجاری بتوانید قبل از هر اقدامی بصورت کاملاً آنلاین، فوری و رایگان، برند مورد نظر خود را استعلام و بررسی کنید تا در صورتیکه قبلاً در همان طبقه، عین یا حتی شبیه برند مورد نظر شما، برندی به ثبت رسیده باشد، از ارسال اظهارنامه ثبت علامت تجاری و صرف بیهوده هزینه و زمان خود جلوگیری نمایید.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید!: مراحل ثبت برند و علامت تجاری در ۷ گام ساده و دقیق

«لطفاً قبل از شروع استعلام، نکات مهم زیر را حتماً مطالعه نمایید»

 

نکته مهم ۱: در سامانه حاضر بدون نیاز به پرداخت هرگونه وجهی و بصورت کاملاً رایگان و فوری می‌توانید برند مورد نظر خود را بدون کوچکترین خطایی استعلام نمایید.

 

نکته مهم ۲: در سایت حاضر، ما از شما نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و برند مورد نظرتان را دریافت نمی‌نماییم تا بعداً (حتی گاهی تا چند روز بعد!!!)، پاسخ استعلام برند مورد نظرتان را برای شما پیامک و یا ایمیل کنیم، چراکه استعلام برند قبل از ثبت در این سامانه کاملاً آنلاین، فوری و البته رایگان است.

 

در این سامانه پاسخ استعلام آنلاین برند را در هر لحظه‌ای از شبانه روز که اقدام به استعلام نمایید در همان لحظه دریافت خواهید نمود.

 

نکته مهم ۳: در این سایت، برای استعلام برند مورد نظرتان نیاز به هیچ گونه اطلاعات، زمینه قبلی و تخصصی ندارید، زیرا کار با این سامانه آنقدر راحت و ساده است که نیازی به مشاوره و راهنمایی نداشته باشید.

 

با این حال اگر تصمیم به استعلام تخصصی و حرفه‌ای دارید، کارشناسان با تجربه ما در خدمت شما هستند، اگر تمایل به بهره‌مندی از تخصص کارشناسان مشهور دارید، حتماٌ با ما تماس بگیرید.

 

نکته مهم ۴: پاسخ تمامی استعلامات صورت گرفته در این سامانه، کاملاً برگرفته از اطلاعات مندرج در سامانه رسمی مرکز مالکیت معنوی کشور است. بنابراین در صحت استعلامی که انجام می‌دهید، سر سوزنی تردید نداشته باشید.

 

 

همچنین اگر نیاز به ثبت برند، ثبت لوگو ، ثبت شرکت و یا خدمات ثبتی و حقوقی دیگری دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی و رایگان کارشناسان مجرب و وکلای حرفه‌ای موسسه حقوقی مشهور بهره‌مند شوید.

موسسه حقوقی مشهور، تخصصی‌ترین مرکز ثبت شرکت، نام و علائم تجاری در ایران

 

«پاسخ به سوالات متداول شما»

 

چنانچه سوالات خود را در لیست زیر مشاهده نمی‌نمایید با ما تماس بگیرید ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱

 

در سایت مشهور (همین سایت)، استعلام برند کاملاً و ۱۰۰% رایگان است و ما به هیچ عنوان از متقاضیان گرامی هزینه‌ای دریافت نمی‌نماییم. امّا متاسفانه بارها مشاهده شده است که برخی از افراد و موسسات برای استعلام برند، هزینه‌های گزافی را از متقاضیان دریافت می‌کنند.

پاسخ استعلام برند در سایت مشهور بصورت لحظه‌ای و کاملاً آنلاین است!، با ورود به سایت موسسه حقوقی مشهور (همین سایت) می‌توانید بدون فوت وقت، در هر لحظه‌ای از شبانه روز با چند گام ساده برند مورد نظر خود را بصورت کاملاً دقیق استعلام نمایید. در واقع ما از شما مشخصات هویتی و اطلاعات تماستان را دریافت نمی‌نماییم تا بعداً (حتّی تا چند روز بعد !!!) پاسخ استعلام برند را برای شما پیامک و یا ایمیل نماییم، چراکه پاسخ استعلام برند در سامانه مشهور فوری و آنی است.

چنانچه تصمیم دارید برند مورد نظرتان را بصورت دقیق و حرفه‌ای استعلام نمایید، رعایت چند نکته ضروری است. از جمله: دقت در طبقه بندی برند، توجه به زمینه فعالیت (که با توجه به مجوز فعالیت شما تعیین می‌شود)، عدم وجود سابقه ثبت در عین و یا حتی شبیه برندی که تقاضای ثبت آن را دارید و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استعلام برند اصلاً کار سخت و دشواری نیست و همه متقاضیان می‌توانند اقدام به استعلام برند نمایند، امّا نکته مهم این است که استعلام برند توسط کارشناسان ثبتی (از جمله کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی مشهور) قطعاً با کیفیت بهتر و بسیار دقیق‌تر انجام می‌شود.

شما هم نظر خود را در مورد این مقاله ثبت کنید 1 دیدگاه
  • رستوران vip اصفهان پاسخ

    عالی

    11 تیر 1398 در 18:28